Bladmanagement.

Controle over tijd, kwaliteit en budget

Houd contact met een (e-mail) nieuwsbrief of magazine

Een nieuwsbrief of magazine, op papier of digitaal, is een efficiënt middel om op een serieuze manier contact te houden met stakeholders en je activiteiten voor het voetlicht te brengen. Het kan een belangrijke rol spelen in je content marketing strategie. Voorwaarde is wel, dat de uitgave op een geloofwaardige, vakkundige manier wordt geproduceerd.

Waarom een eigen (e-mail) nieuwsbrief of magazine?

Hoe vaak denk jij aan de mensen die cruciaal zijn voor jouw organisatie? En hoe vaak denken jouw klanten, medewerkers, prospects of leden aan jou? Wanneer hebben ze voor het laatst van jou gehoord op een meer inhoudelijke manier dan via Twitter?

Een nieuwsbrief of magazine is een efficiënt middel om op een serieuze manier contact te houden en je activiteiten voor het voetlicht te brengen. Op papier of digitaal. Het biedt je de kans om je organisatie te profileren op een indrukwekkende, volwassen manier. Hiermee kun je anderen aan het woord te laten over jouw dienst, product of doelstellingen. Dat werkt goed als het blad op een geloofwaardige, journalistieke manier wordt geproduceerd. Alles zelf in de hand houden, is daarbij niet altijd de beste oplossing. 

Een succesvol blad uitbrengen

Geregeld een nieuwsbrief of magazine uitbrengen vereist tijd, discipline en vakmanschap. Externe ondersteuning van een ervaren bedrijfsjournalist is daarbij welkom. Niet alleen om teksten te schrijven, maar ook voor het aandragen van nieuwe ideeën, eindredactie, fotografie, begeleiding van de vormgever/DTP'er en drukker. Kortom: compleet projectmanagement! Zo houd je niet alleen de kosten, maar ook de kwaliteit in de hand.

Meer weten? Bel of vul het contactformulier in!