Brochures.

De eerste indruk

Teksten die zichzelf terugverdienen

Het misverstand van deze eeuw. Dat is de gedachte dat mensen alleen nog maar plaatjes kijken. Dat ze geen teksten lezen en zich alleen laten verleiden door hun ogen. Het lijkt alsof onze twee hersenhelften niet langer samenwerken.

Geloof jij ook blindelings in dit vooroordeel? Dan zijn de gevolgen onvermijdelijk: investeringen in drukwerk, fotografie en websites zonder duidelijke boodschap. Investeringen die zichzelf nooit meer terugverdienen. Want er ontbreekt iets. Maar wat?

Tekst die inslaat als een mokerslag. Een pakkende slogan. Direct-mail die mensen overtuigt. Een brochure die verkoopt. Posters, flyers, advertenties, luchtreclame. Bot, direct en ongegeneerd. Of subtiel, geraffineerd, verleidelijk. De vonk moet overspringen, dat is het uitgangspunt.

Terwijl je deze tekst leest, wordt het duidelijk: goede commerciële teksten verdienen zichzelf terug. Zij maken toekomstige klanten nieuwsgierig naar jouw dienst of product. Ze planten een gedachte. Ze trekken mensen over de streep.

Stel je eens voor wat het betekent voor jouw bedrijf als je mailings bijvoorbeeld drie keer zo veel reacties opleveren.

Neem de proef op de som

Ga bij jezelf na of je tot hier had gelezen, als je alleen maar op plaatjes zat te wachten. En neem contact op om te bespreken hoe effectieve teksten ook voor jou tot hogere verkoopcijfers kunnen leiden.

Meer weten? Neem contact op!